čtvrtek 29. dubna 2010

41. Den

CTVRTEK, ... jaro nebo leto? ...


... dneska byl uplne normalni den, nedelo se nic vyjimecneho, ... az na to pocasi. Venku bylo dnes pocasi tak akorat na koupaliste.
Rano jsem odvezla Neny a odjela do pizzerky. Rychle jsem pripravila vse potrebne a odjela na urad podepsat dalsi smluvu do skolky, ... Tak ji mam ... do 31.7.
Odpoledne jsem byla ve skolce, ... deti tezce utahane z pocasi, dnes uz to bylo i lepsi s oblecenim, i kdyz stejne jeste asi 4 deti mely puncochace.
Prisel mi dopis, ze je novy termin pracovniho soudu a tak me napadlo, ze musim taky uz odvzdat ty papiry, co po mne soudce chtel. Koukla jsem do zaznamu ze soudu a musim to odevzdat do 3.5., coz je pondeli. Ufff, jeste, ze jsem ten termin neprosvihla, ... takze jsem vse ted kopirovala a zitra to musim odevzdat. A taky zavolat nejakemu pravnikovi a dohodnout si termin

5 komentářů:

  1. Třeba rodiče rádi perou punčocháček :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojik,
    přemýšlím ...nejsou to děti z jiných...řekněme teplejších států,to bych to pak chápala :o).

    OdpovědětVymazat
  3. lobuju za ponožky :))
    i když se musím přiznat, že punčocháčky mám v rezervě vždy v batohu..

    OdpovědětVymazat
  4. palce..držím, a´t se ti podaří kápnout na pravého!

    OdpovědětVymazat
  5. Počasí je opravdu letní, asi nepřirozené v této roční době. Ale pořád lepší, než zima. Žel, v Przae už pomalu prší, včerejší teplo je minulostí:-)Přeji schopného (všehoschopného:-)
    právníka:-)

    OdpovědětVymazat