středa 14. dubna 2010

26. Den

STREDA, ... Fischstäbchen ...



... jednou za mesic s detma ve skolce varime. Deti si odhlasuji, co se bude varit, nakoupi se potrebne veci a jde se na vec. Snazime se, aby toho deti delaly co nejvice, takze ty vetsi skrabaly a krajely brambory, ty mensi je osusovaly uterkou. Jedna pani ucitelka prinesla "fritak", do ktereho se da jenom lzice ojeje a jsou vyborne hranolky( take bych ho chtela :-) ). Fischstäbchen jsme udelaly v troube a deti si nacpaly pupicky, ... az na nasi Nenynku. Ta ryby neji v zadne podobe, od te doby, co byla ve Spanelsku a videla "potvurky" v mori :-)
Odpoledne jsem sla s Neny do mesta, Alex byl s Markusem behat. Potom prisel za nama do mesta, coz jsem byla rada, protoze jsem nakoupila cistici prostredky ( nejak mi vse doslo) a tak jsem nemusela tahat tu tasku

2 komentáře:

  1. No zas tak zdravý v téhle úpravě nejsou, tak litovat nemusíš, že si nedala:-)

    OdpovědětVymazat