čtvrtek 8. dubna 2010

20. Den

CTVRTEK, ... tak ja uz nevim ...



... u nas nemuze byt snad nikdy klid. Rano zacalo prijemne. Volala Tina, ze mluvila s profesorem na transplantacni klinice, ... vse je zatim v poradku a ledvina pracuje a uplne sama, nepotrebuje Fernndo zadnou "masinu" ani dialyzu na podporu. Tak snad to bude tak pokracovat dal.
Ja jsem odvezla Neny do skolky a jela do pizzerky. Tina si tam vyzvedla Carlose, ten u nas spal. Odpoledne jsem odjela do skolky.
Tam nas dnes vytocil jeden tatinek, ktery si prisel vyzvedout chlapecka, ktery asi mesic nenosi pleny a chlapecek sedel v koute a byl pocurany. Tatinka to desne vytocilo a zacal se rozcilovat, ze na neho nikdo nedohledl. Kazda matka vi, ze kdyz deti "udelaji do kalhot", tak bud hned hlasi a nebo naopak si zalezou do kouta a nic nereknou. Tatinek byt tak rozzlobeny, ze zacal kricet, ze nas je tady malo ucitelek a ze by jsme si mely zazadat na meste, aby pridali personal. U nas ve skolce je 19 ucitelek a asi mu to nesaci. Asi bych ho mela posat do ceske skolky:-) No, asi se tatinek jako maly nikdy nepocural ...
Potom mi zavolal Alex do prace se slovy : " Nedes se a uklidni se", ... hned me napadlo, ze se deje neco s Fernandem. Pokracoval : " Jsem v sanitce a vezou me na urozovou kliniku, ozvu se, az budu vedet vic". Vypacila jsem z neho, co se vlastne stalo. V praci strcil prst do nejakeho valcoveho lisu. Nastesti mel rukavice, takze neprisel o prst. V nemocnici mu vyvrtali par direk do nehtu, aby mohla odtekat srazena krev, dostal do prstu tri injekce na umrtveni, protoze by pry vecer nevydrzel bolesti.
Vyzvedla jsem ho a k veceru jsme byli doma.
Vecer zacal prstik pekne bolet a tak si muj milacek vzal jehlu a zacal navrtavat uz navrtane dirky do nehtu, protoze ty dirky byly zacpane zaschlou krvi. Knucel tady bolesti, ale vrtal dal ...
Zitra tam musi na kontrolu, chce ho videt chirurg, aby se podival, jestli nejsou poskozene nervy.
A pozor, ... co je na cele veci nejhorsi? Kdo uhodne?
... no prece, ze nemuze trenovat. Nemuze jezdit na kole a jit plavat a to ma v kvetnu prvni letosni zavody, ... nemam slov
Dalsi stresujici situace dneska byla, ze tchyne ma narozeniny :-) Nastesti jsem se diky vsem prihodam vyhnula setkani, ale musela jsem alespon zavolat. Do telefonu mi rekla, ze se uvidime v nedeli a ze mam udelat dort nebo nejakou buchtu. Ja myslela, ze to mam udelat Fernandovi( asi ho pojedeme navstivit v nedeli) a az potom, co jsem jeste mluvila s Alex z toho vylezlo, ze ona bude oslavovat ty narozeniny v nedeli a ja ji mam udelat dort nebo buchtu. No ja proste nechapu. Nevim, kde mi hlava stoji, doma nestiham nic a babe mam delat jeste dort na JEJI oslavu a jeste si o nej rekne.

5 komentářů:

  1. Tedy Vy,Ty se fakt nenudíš :-(.UFF,pevný nervy jak s hlavou rodiny tak s paňmámou :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Neny to tchýně dělají :oDDDDDDD taky máš dobrou ! no a Alexovi brzké uzdravení. Původně to vypadalo, že si lakuješ nechty ale po rozkliknutí mi bylo jasné, aže zažíváš těžší chvilky. No tak to budu nyní bedlivě sledovat, nemyslím to nijak zle ale těším se na tvoje příspěvky ohledně neděle, ty o tom tak krásně píšeš a určitě vymyslíš malou lest nebo tak něco ? kdybys byla nablízku pomohla bych

    OdpovědětVymazat
  3. tedy tady přituhuje... jste se na ty doktory smluvili, ne? Víc takových rodin a už nikdo jiný nemá šanci ;-) Uf, to bylo čtení... ještěže to mělo docela dobrý konec!!

    Tchýně je roztomilá jezinka :-)) tak jí uprč dort a nezapomeň na příslušný počet svíček, ať je nějaká legrace :-)

    Držím palce všem marodům a ať to klapne s tím dortem :-))

    OdpovědětVymazat
  4. No,to je síla. Takové zážitky. Ty prsty vypadají děsivě, držím svoje zatím zdravé palce, ať se to rychle vyzdraví. A tchýně- to je veselá babička. S těmi svíčkami, jak radí Wlčice, to může být pěkný vtípek. Něco takového bych jí asi vyvedla. Hodně síly:-)

    OdpovědětVymazat