středa 28. dubna 2010

40. Den

STREDA, ... hon pokracuje ...




... tak dnes hned jak jsem prisla do skolky, tak pokracoval hon na to "sikovne dite", ktere pomalovalo monitory lepidlem. Jeste rano se mluvilo o tom, ze to sikovne dite byla opravdu nase Nenynka. Videl ji nekdo, ze byla v kancelari, ale to bylo v dobe, kdy jsem tam byla i ja.
Neuveritelne me nervovalo, ze mi tvrdila, ze to neudelala, ... neslo mi o ten pocmarany monitor, ale o to, ze mi nerekne pravdu. Nedalo mi to a oslovila jsem zastupkyni reditelky. Rekla jsem ji, ze jsme to s Neny "resili" doma jak ja, tak i Alex a ze si trva na tom, ze to neudelala a ze Alexovi rekla, ze v kancelari videla, ze je tam Talia. Christiane mi rekla, ze neveri tomu, ze by to Neny udelala, ze ta do kancelae vubec nechodi, ze si s tim nemam vubec lamat hlavu a verit ji a ze je take presvedcena, ze to byla Talia. Trosku se mi ulevilo ...



... dneska byla Neny se skolkou na vylete v prirode, budou ted jezdit nastavajici predskolaci pravidelne. Neny byla nadsena a vypravela, co vse delaly a videly ...



... dnes bylo krasne, opravdu teplo, zitra ma byt jeste tepleji. Nenynka litala odpoledne ve skolce v letnich stickach, ale je ve skolce i dost deti, ktere maji jeste puncochace a zimni boty.
Po praci jsem se sesla s Alexem pred Realem a sli jsme nakoupit jidlo. Domu jsme prisli zase az pul sesty a pak jsme byli jeste chvilku na zahrade. Neny mela hlad, tak nam sel Alex udelat veceri, proskocily jsme vanou a Neny okamzite usnula a ja s ni, ... nastesti jsem se jeste probudila :-)

2 komentáře:

  1. Tak to je dobře, že se ví, že to Neny neudělala. A to krásné počasí je tady také, hned je všechno veselejší:-)

    OdpovědětVymazat
  2. taky bych nervovala...ale fakt to vidím jako hloupost...nevěřím ve zlý úmysl...

    OdpovědětVymazat