úterý 27. dubna 2010

39. Den

UTERY, ... neznam moje dite? ...




... dnes byl od rana ve skolce hukot, ... prisla jsem jeste o pul hodiny drive, ze vytisknu par fotek v kancelari. Tam stala uz reditelka, zastupkyne a jeste jedna pani ucitelka. Koukaly vsichni na monitory od pc a resilo se, kdo to udelal. Nekdo vcera odpoledne "pocmaral" oba monitory v kancelari lepidlem. A tak se premyslelo, kdo sel kdy domu. Reditelka odesla asi 20 minut predemnou, ... skoro vsechny deti byly venku, jenom ja jsem jich mela par u vchodu, mela jsem sluzbu u dveri, zapisovat, ktere dite si maminky vyzvedly. Co se deje v kancelari a vzadu na zahrade nemuzu vedet.
Dopoledne jsme detem udelaly venku ohen a v hrnci jsme delaly popcorn. Deti se cpaly, az mely boule za usima.
Odpoledne, nez jsem sla domu, tak za mnou prisla jedna pani ucitelka, ze se mam zeptat Neny, ze jedno dite rikalo, ze byla Neny v kancelari, tak jestli neni ona to "sikovne dite". Mela tam byt udajne s jejim kamaradem Younessem. Tak jsem si vzala Nenynku stranou a ptala se ji. Rekla mi, ze ne, ze nic neudelala. Vysvelila jsem ji, ze to chci vedet a pokud to udelala, ze se nebudu zlobit, ale ze to musime nejak napravit. Zarazilo mne, ze se zeptala, kdyz rekne ANO, jesli budu nadavat. Tak jsem ji rekla, ze ne, ale ze chci vedet pravdu. Stala si na svem, ze nic neudelala.
Potom jsme se ptaly Younesse a on rekl, ze si s tim lepidlem hral s Neny, ... ptaly jsme se dal, jestli to lepidlo zavreli a on, ze jo, ze "strikalo". "Strikat" nemohlo, protoze ty minutory jsou pomatlane tuhym lepidlem. Takze nevime nic. Nakonec jsem vzala Neny do kancelare a ukazala ji ty minitory. Vyvalila oci a zarazila se, ... tak jsem se opet ptala, jestli to udelala. NEEE.
A ja vubec nejak nemuzu rozlousknout, jestli rika pravdu. Doma ma jeji notebook v pokojicku, chodi obcas i na muj, ale nikdy nic takoveho neudelala, ... ale nevim, jestli muzu za ni strcit ruku do ohne, kdyz neni sama a je jeste s nekym jinym.
Rikala jsem to Alexovi, ten se ji take ptal, kdyz ji daval spat a take tvrdila, ze to neudelala a ze nevi, kdo to byl. A ja ted vecer nad tim zase premyslela a napadlo me, ze se mi zda divne, ze by dve deti pocmaraly ty monitory skoro stejne, ... proste kolecka v prostredku ...



... Odpoledne jsme byly spolu na zahrade a Neny si hrala s panenkou

5 komentářů:

  1. Katko,myslím že za "pár"dnů se přijde na to kdo to byl.A doufám,moc ti přeju aby byla Neny s obliga.Hodně zdaru při pátrání přeju.

    OdpovědětVymazat
  2. No, to je tedy situace... doufám, že to alespoŇ půjde umýt bez poškození kvality obrazu... nojo, děti...chvíli bez dozoru- někdo to udělat musel, ale tyhle malé většinou všechno napráskají... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Třeba to udělal ten, kdo je napráskal :-). Doufám, že se přijde na to, kdo to byl a že Neny v tom prstíčky nemá :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Chápu, Katkop..že to člověka znervózňuje..na druhou stranu..je to klukovina...nrepřipadá mi to jako zlý úmysl..jsou to přece jenom malé děti...

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou malé děti. Naši "studenti" narvali rohlík do DVD přehrávače. To prostě jeden nepochopí. Jistě se to brzy vyřeší, určitě někdo řekne,jak to bude. A věřím, že Neny to nebyla:-)

    OdpovědětVymazat