čtvrtek 22. dubna 2010

34. Den

CTVRTEK, ... hromadi ...




... se mi tady prace do skolky. Nestiham zpracovavat fotky, ted jsem jeste musela vsechny deti z nasi a druhe tridy fotit (portrety), aby mely aktualni fotky a to znamena predelat plno veci a i prehazet fotky v pc v praci. Ted jsem se pustila do uprav vcerejsich fotek z ovocneho salatu. A jeste snad dnes stihnu neco z tech portretu.
... Jinak dnes byl docela pohodovy den. Dopoledne jsem byla v pizzerce a potom ve skolce. Jak je ted venku hezky, tak jsou deti cele dny na zahrade a je to teda znat,... vecer je chudak tak unavena, ze usina skoro okamzite , co vleze do pelisku.
A ja jdu ted pokracovat v praci, ... recept na jahodove tiramisu dodam, slibuji ...

3 komentáře:

  1. salát vypadá úžasně! Hned bych si u tho učení dala...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo tak to můžu mňamky mňam

    OdpovědětVymazat
  3. DOnutilo mě to jít kuchtit. Ale takový jaký je na obrázku jsem neudělala. Nicméně, dobrý byl také:-)

    OdpovědětVymazat