úterý 20. dubna 2010

32. Den

UTERY, ... tak dnes ...




... jsme mela "kratky den", ale stejne jsem byla zase v jednom kole. Kdyz jsem mela konecnou ve skolce, vyzvednul nas Alex a jeli jsme nakoupit. Potrebovala jsem par veci, abych mohla pripravit na zitra neco do prace.



... odpoledne jsme jeli k moji kadernici, potrebovala, aby ji Alex polozil koberec v loznici a tak jsem to vyuzila a jeli jsme vsichni. Ona ma polozeny koberec a ja jsem ostrihana ...
... Vecer jsem udelala jahodove tiramisu, je to mnamka. A potom jeste ovocne kosicky, tak se zitra ve skolce nadlabneme. Narozeniny jsem mela sice vcera, ale delame to tak, ze kdyz nekdo oslavuje, tak to delame vzdy ve stredu, to je sezeni vsech ucitelek, ... tak doufam, ze bude chutnat ...






... a jeste dobre zpravy z nemocnice, ... zitra jede v poledne Alex vyzvednout Fernanda, ... jde uz domu. To jsou dneska rychlovky, ... ja cekala, ze bude urcite par tydnu, mozna mesicu v nemocnici, po takovem zakroku a on jde presne za 2 tydny od transplanace domu

7 komentářů:

  1. Teda ty mňamky vypadají krásně a dodatečně všechno nej.

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš, to vypadá úplně nádherně!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé tak ještě jednou vše nejlepší. Vypadá to epesrobes.To ty sama? nádhera. A sice Fernanda neznám ale přeji mu hodně zdraví a skvělý život po transplantaci

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, Katko všechno nejlepší!!!
    A tiramisu krásně ladí s blogovým pozadím, co??? ;o) Jsi šikula!

    A Neny je najednou nějaká velká slečna, ne???

    OdpovědětVymazat
  5. jeee ten zakusek tak poslat kuryrem :))
    dala bych si;)

    OdpovědětVymazat
  6. no vypadá nádherně..okud je sezení příjemné a ne z musu,tak i závidím:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňáááááám!!! Jestli to bylo alespoň z poloviny tak dobré, jako to vypadá, tak se všichni museli olizovat až za ušima!!! :o)

    OdpovědětVymazat