pátek 2. dubna 2010

14. Den

PATEK, ... ta zenska ...


... mi pokazde, kdyz ji vidim, pocucha moje nervy, o nalade ani nemluvim. Ona na to ma opravdu talent. A ja na ni alergii. Ona ani nemusi promluvit, me uz staci, ji jenom videt. Kdyz zacne mluvit, tak obcas nevim, jestli jsou to myslenkove pochody maleho ditete, nebo je to opravdu moje tchyne. A dnes jsem se na ni musela divat cele odpoledne, ... a mam zase na par mesicu snad klid. Vic snad asi ani psat nebudu, zase bych se musela rozcilit u toho pismenkovani


... rano jsem se krasne do 10 hodin vyspala. Alex sel s Neny na brusle a ja delala buchty.
V poledne jsme jeli je svagrove Katje, sesla se cela rodina, ze se "budou slavit Velikonoce". Domluvila jsem to, ze se u toho oslavi dodatecne Nenynky narozeniny, ... ale na tu se nejak zapomnelo :-(



... odpoledne sly deti hledat vajicka a sladkosti na zahradu. Fotku nemam zadnou poradnou, ... oni totiz vsichni zacali, jestli nejsem blazen, porad neco fotit a tak mi schvalne strkali ruce pred objektiv, strkali do me, ... uz tak jsem byla pekne naslapla a kdyz jsem ted vecer doma stahla fotky a videla, ze se neda snad zadna pouzit, byla jsem vytocena jeste vic ...

4 komentáře:

  1. Katko, škoda, že si nemůžeme příbuzné vybrat. Já si to představuju jako konkurz, tam by dostali přítomní test, tchýně by musela něco dobrého upéct, zaspívat, popovídat pohádky dětem a pak by si člověk vybral. A nechtěla bys mne ?

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel, ... hned bych te vymnenila za nasi "papirovou babicku". Ona funguje pouze v rodnem liste ...
    A ten konkurz na tchyne, to by nebylo k zahozeni :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy se drsně říká, tchýně a uzený, nejlepší jsou studený...No, neplatí to samozřejmě vždycky,ale někdy je to zase hodně výstižné:-)A ruce před objektivem by mě vytočily taky, a pořádně. Někdy se to prostě sejde.:-) I tak přeji hezké Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  4. No Katko, vydrž..u nás je taková reklama v tv...chlap natírá plot, barvou atchyně za ním priudí..udělej to takhle, aděláš to blbě...a až to budeš dělat příště..

    A on..až to budu dělat příště, tak, vy, už tu, maminko, nebudete...:-) je to na trvanlivou barvu, ale každá trvanlivá být nemusí...

    OdpovědětVymazat