sobota 3. dubna 2010

15. Den

SOBOTA, ... nevim jaky zivot ...




... mel tento havran, ale konec urcite moc vesely nebyl. Nenynka ho nasla, kdyz byla s Alexem venku a ja byla v praci a byla z neho tak vykolejena, ze ji Alex musel dat jeho mobil a volala mi do prace, ze nasla havranovo hlavu a ze nema oci. Kdyz jsem prisla domu, vypravela mi asi pul hodiny o havranovi ...


... a takto to to vypada, kdyz ja nejsem doma, ... klidne da Alex Neny na koleckove brusle saticky :-)



... odpoledne jsme sli koupit kyticky, Nenynka vybrala Taylorkovi na hrobecek krasne jarni kyticky, ale potom zacalo tak prset, ze jsme hrbitov prelozili na zitra a jeli jsme nakoupit. V obchodech to bylo jako pred Vanoci, ... dva dny bude zavreno a vsichni delaji, jako kdyby mel byt konec sveta. A ve finale jsme se zasli podivat na boty :-) A protoze zitra se dostavaji darecky a aby nas nepokakal beranek, tak mame vsichni nove boty, Alex na behani, ja ty nove Reebok, co jsme vcera videli v reklame, ... pozorrrr, ... nebudu ted muset chodit cvicit, protoze budu posilovat svaly na predlce na lytkach jenom chozenim :-) Maji specialne vytvarovanou podrazku a tak pocitam, ze do mesice budu mit o 5 kg mene a postavu topmodel :-))) A Nenynka ma take jedny spotovni Geox, ...a jeste blikaji. Ovsem nevi o nich, dostane je az zitra, vlastne si je bude muset rano venku najit. Tady se nechodi na koledu, ale zitra deti musi hledat darek a sladkosti v trave.

4 komentáře:

  1. 'Ahoj Katko, jsem moc ráda, že jsi byla první na návštěvě u mne. Já původně chtělla dnešní příspěvek věnovat tobě abys viděla, že i česká tchýně ve věku 89let umí pěkně poprudit :o))))
    Vyfoť mi prosím ty Reebuky ať se na ně aspoň podívám, třeba si je taky koupím a zhubnu

    OdpovědětVymazat
  2. Posilam odkaz, jelikoz jsem jelito a nevim, jak to dat na blog :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=50rKdQ0Ci3E

    OdpovědětVymazat
  3. No tak katko, já budu mít o pět kolo víc..a titul možná ani tak ne..to vysedávání u PC:-((

    OdpovědětVymazat
  4. Nu, takové boty by se mi taky líbily. Vyzkouším:-) a budu doufat:-)

    OdpovědětVymazat