sobota 1. května 2010

42. Den

PATEK, ... vsechno NEJJJ ...




... prejeme dnes moji mamce k narozeninam, ... hlavne zdravicko a stesticko
... dneska byl ve skolce trosku hukot, ... onemocnenly dnes tri pani ucitelky a tri maji dovolenou, takze trochu chaos, ... do toho jsem ja musela odejit v 11 hodin, musela jsem odnest ty papiry k soudu.
Potom jsem jela do pizzerky. Odpoledne jsem vyzvedla Nenynku ve skolce a jely jsme domu. Vyvencit Taylu a potom jsme sly spolu do mesta. Nenynka dostala vcera od souseda jeste k narozeninam 15 euro, ze si ma neco koupit. V obchode videla mys k pc a tak si ji koupila


Vecer volal soused, ze bude krmit hady, jestli se chceme jit podivat. Tak jsem nastartovala fotak a tesila, ze bude nejaka fotecka, ... nebylo nic, protoze hadi potrebuji klid a zadne svetlo, takze fotit jsem mela "zakazano". Takze jenom fotecka "potravy", ... kazdy dostal jednu mysku

6 komentářů:

  1. je..tak to mi ani nevadí, že to nevidím...

    OdpovědětVymazat
  2. A Rockyho ještě máte, jo? :-D Poslední dobou nevidím žádné fotky, zato hady krmíte každý den! :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Rocky je zatim jeste u nas :-)))
    A hadi dostali ted po 3 tydnch nazrat, protoze se "svlekali".
    Tak ti zitra vyfotim Rockyho, aby jsi verila, ze ho jeste mame. A kluk nam roste, uz bude mit 300g

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou ty myši mrtvé? Já myslela, že dostává had živou myš a tu si uloví? Mně se tedy mnohem víc líbí ta úchvatná myš k PC:-) A mamince všechno nej:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, podkanci jsou mrazene, nechaji se rozmrznout a pak putuji do pusinky hada. Soused jim dava jenom mrtve, aby nebyli hadi agresivni. Ale neboj, zila jsem ve stejne predstave, jako ty.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou věci, děkuji za objasnění, zase jsem trochu moudřejší:-) Ovšem, myši v mrazáku bych asi nechtěla:-)

    OdpovědětVymazat