středa 5. května 2010

47. Den

STREDA, ... tak jsem si vygooglovala ...



...pravnika na pracovni pravo. Dnes odpoledne jsem mela termin. No, sla jsem tam s tim, ze vse vysvetlim, predam veskere papiry a dal uz bude uradovat pravnicka.

Prisla jsem pred budovu, tam cedule velka jako na dalnici. Vstoupila jsem dovnitr, na recepci me mile privitala upravena dama a zeptala se mne, u koho mam termin. Zavolala "me pravnicce", zeptala se, zda si dam kavu a posadila me. Pripadala jsem si jako princezna na zamku. Asi za 5 min jsem mela jit do druheho patra, ze na mne pani pravnicka ceka.

Dosla jsem pred kancelar, otverela opet mila dama a pozvala mne dal. V rychlosti jsem ji vylicila muj problem a zeptala se, kolik bude jeji "sluzba" stat. Ochotne mi vypocitala sumu a sama uznala, ze je blbost zaplatit skoro stejnou castku, jako mi dluzi muj byvaly sef. Rekla mi, ze v podstate ani zadneho pravnika nepotrbuji, ze se muzu obhajovat sama a nebo ze mi da adresu, na "lacinejsiho" pravnika. Dostla jsem listecek s adresou a tel. cislem, zavrela jsem prekvapenou hubu, podekovala a odkracela. Holt, clovek se uci cely zivot a ja dnes zjistila, ze neni pravnik jako pravnik. Proste jsem se vygooglila tu nejluxusnejsi advokatni kancelar v celem okoli :-)




K veceru jsem byla doma s Nenynkou a tatinek sel trenovat. Pristi vikend ma prvni letosni zavody, tak sel nabehat par km ...

Žádné komentáře:

Okomentovat