pondělí 3. května 2010

45. Den

PONDELI, ...vecer zazvonil telefon ...



... zvednul ho Alex. "Policie Maintal, ... je doma vase mazelka?" Alex jenom vyvalil oci a predal mi telefon. Vubec ho nenapadla ta vcerejsi bouracka.
... domluvili jsme se, ze prijdu ve 21 hodin na sepsani protokolu. Byla jsem uz vykoupana a v pyzamu a tak jsem se zase oblekla a vyrazila.
... prijela jsem na policii, rekla, co jsem videla. Mlady vysetrovatel to nadatloval do pc, vytiskl, dal mi precist a podepsat.
... vypoved byla komplikovana tim, ze se jednalo o vsechny tri auta znacky Mercedes a barvy stribrne. Takze ma ustni vypoved znela: "Ten cikan, ten turek, ten rusak". Neslo rikat ridic stribrneho mercedesu :-))). "Rozloucili" jsme se s tim, ze se uvidime u soudu. Rusky muzicek, kteremu tak chutnal alkohol ,uz si pry vzal pravnika a chce zpet ridicak, takze pry urcite bude soudni jednani.
... a tak mi to pripada, ze mam nove hobby, ... chodit po soudech a pravnikach :-)

7 komentářů:

  1. ...pokračování by nebylo??§!!

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkné hobby:-) není nad zajímavý a akční koníček:-) a pěkné národností složení, cikán,turek, rusák..

    OdpovědětVymazat
  3. Holka ty v té zemi německé řádíš a zakládáš nové hoby :o))) Nechtěla bys mi prosím přivést do Prahy drcené pistácie? Fakt nejsou k sehnání, ještě zkusím MaS

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel, neni problem,... pistacie dovezu, ... jenom mi to prosim jeste pripomen, ... nez pojedeme , urcite to tady napisu, nebo to budou vedet Kutalici :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No ty máš věci, katu...kdyby to chtěli v němčině po mě..to by teprve byl zmatek..umím jen der, die, das:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. tak to byl tedy opravdu akční večer... právníci jsou tedy dost drahé hobby-předpokládám, že toto je na celém světě stejné :-))

    OdpovědětVymazat