pátek 7. května 2010

49. Den

PATEK, ... pomateny Rocky ...




... tak jsem dnes Rockymu cistila cele jeho 3+1. Nekde jsem cetla, je je pro mysaky dulezite, pokazde dezinfikovat cely domecek. Tak jsem v chovatelskych potrebach koupila dezinfekci.
Kdyz jsem mu cistila celou klec, hrala si s nim Nenynka. Potom jsem ho dala do "cisteho domecku" a Rocky nechapal, co se deje. Do jeho domecku, kde spi, se nesel vubec podivat. Kosmickou rychlosti prolitnul celou klec a nevedel, kde se usadit. Dala jsem mu do klece novou rulicku od toaletniho papiru. Chvilku ji cupoval a potom tahal po kleci. Asi za pul hodiny se ulozil v jeho houpacce a zustal tam spat az do rana. Kdyz jsem se dnes rano probudila, zjistila jsem, proc spal v houpacce. Nas malej chytrolin si nacpal do jeho spiciho domecku tu rulicku od toaletniho papiru a tim padem, se tam sam uz nedostal :-)

1 komentář:

  1. No ten asi není vyznavač dezinfekce..a to na něj nenastoupila Wlčice se savem:-)))

    OdpovědětVymazat