sobota 22. května 2010

64. Den

SOBOTA, ... je ten zivot ...



... jenom o praci? ... dnes mam takovy pocit. Vcera jsem prisla z prace v 18 hodin. Ve 20 hodin odjel Alex delat na diskoteku, kdyz prisel rano v 5 hodin, ja jsem se oblekla a sla do pizzerky( byla dnes velka objednavka, tak jsem musel brzo), kdyz jsem se vratila, odjel Alex do prace ... tak nejak si tady jenom Neny predavame :-(



Ale tim, ze jsem sla dnes do prace tak brzo, tak jsem byla uz v 10 hodin doma a vychutnala jsem si cely den s Nenynkou. Jely jsme na anglictinu, potom jsme se najedly a sly koupit kyticky. Moje hortenzie tuto zimu neprezily, tak jsem musela koupit nove, aby to bylo na zahrade trosku veselejsi. Udelaly jsme s Neny ty kyticky venku a sly jsme na hriste. Neny jela na kole a ja cupitala pesky, protoze jsem chtela udelat nejake fotky

... cestou zpet domu jsme si koupily zmrzlinu, Nenynka si uzila krasny slunecny den a ja si uzila Nenynku v klidu. Domu jsme se vratily az ve 20 hodin a Alex prisel asi pet minut po nas ...





2 komentáře: