neděle 16. května 2010

58. Den

NEDELE, ... zavody, aneb vse bylo jinak ...



... Alex odjel s Markusem rano a ja s Neny jsem jela s Tinou a Fernandem. Kdyz jsme dorazili na misto, sesli jsme se jeste s Alexem a ten cely zklamany, ze je vse jinak. Pro nepriznive pocasi zakazal triatlonovy svaz plavani, protoze voda mela jenom 11 stupnu a ne vsichni maji neopren, ... takze se z triatlonu stal duatlon. Coz Alexe vubec netesilo, tesil se na to plavani, ze si tim trosku "odpocine". Takze zmena byla takova, ze se nejdrive behalo, potom bylo kolo a zase beh. To mel Alex strach, jestli bude spolupracovat koleno. Prece jenom prvni zavody po operaci.



... triatlon, vlastne duatlon to byl hodne narocny, ... bud jenom do kopce, nebo jenom z kopce, ... a to tak, ze poradne, ... stoupani 17%, ... ufff, ... my jenom, kdyz jsme sli 2 km ke startu, tak to bylo jenom nahoru a byla jsem ufunena az beda. A zrovna tu trasu jeli 3x.
Z kopce dolu mel Alex tempo na kole 84,2 km/h, ... ani jsem radsi nepremyslela, jak by to dopadlo, kdyby treba rupla galuska, nebo do silnice vbehlo dite ...




... takto Neny odpocivala, zatimco tata jezdil na kole ...


... probehnul cilem a hned se muchloval s Neny ...


... a tady uz cely stastny, ze ten "test na koleno" zvladnul ...








3 komentáře:

  1. Je to hrdina. Obdivuji tyto sportovní výkony. Já jsem z nich unavená jen to tady čtu. Škoda plavání, ale o to je ten výkon cennější:-) Mně se líbí styl Neny, tak bych také závodila:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to frajer! :-) Mám radost, že koleno vydrželo...

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Jitkou, jsem úplně vyřízená a styl Neny je pro mne vhodnější :o)) Jinak samozřejmě gratulace !

    OdpovědětVymazat