sobota 29. května 2010

71. Den

SOBOTA, ... a co tadyta? ...



... a protoze jsem slibila, ze budu informovat o nasi "papirove babicce", tak mam dnes zase jeden stripek, ... ale tentokrat od Nenynky :-)
Odpoledne jsme byli u Tiny a bylo domluvene, ze budeme grilovat. Najednou se prihnala tchyne, ... jaka byla najednou moje nalada asi psat nemusim.
Okolo pul osme se zacalo zatahovat a predpoved byla takova, ze ma vecer prset. Rekla jsem Alexovi, ze balime a pojedeme domu, protoze jsem nechala doma otevrene vsude okna.
A najednou tchyne, ze ji MUSIME odvezt domu. Alex nadseny nebyl, take ji to rekl a ja opet nechapala, ze MUSIME. Proste musime a hotovo, at se deje, co se deje.
Sedli jsme vsichni do auta a Alex ridil, ja byla s Neny vzadu. Najednou Nenynka zjistila, ze cestou, kterou jedeme, neni k nam domu. Otocila se na mne a povida:
Neny: "Maminko, kam jedeme?"
Ja: "Domu"
Neny: "A co tadytaaa?" ... ukazala prstem na tchyni, protahla oblicej a byla tezce vydesena a pokracovala: " A ona jako pojedem k nam?"
Ja: "Neee, odvezeme ji jenom domu"
Neny: "Ahaaa, ja nechci aby sla ke me domu"
Ja: "Neboj, nepujde"
A tak nevim, jestli je to k smichu, nebo k placi, ... Nenynka stale nevi, ze je to jeji babicka, nechce to vedet a je stale presvedcena, ze ma jenom jednu babicku v Praze, ... takze ted je to "Tadyta"
Jinak dnes byl docela klidny den, ... rano jsem byla v praci, potom jsem jela s Neny na angictinu a Alex sel trenovat na kolo. Zajela jsme s Neny na pole si natrhat jahody, ... zatim nic moc, dneska bylo prvniden oteveno, ... jahod je hodne, ale jeste malo cervenych. Ale zitra bude jahodove tiramisu ...

4 komentáře:

  1. detska uprimnost je krasna :)

    Moc se mi libi fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, Tadytu měly i moje děti a nyní když už jsou dospělí, jsem v úžasu jak si s ní rozumějí. Asi dostala na stará kolena rozum nebo co, chová se normálně

    OdpovědětVymazat
  3. A jak se na to tadyta tvářila??._))))

    OdpovědětVymazat
  4. Děti prostě mají radar a neberou si servítky. Někdy to i pomůže, že to někomu otevře oči, tedy i tadyta něco pochopí?

    OdpovědětVymazat