pátek 21. května 2010

62. - 63. Den

CTVRTEK, PATEK, ... rozhodla jsem se ...




... ze blog malinko "omezim". Abych se priznala, probehlo mi i hlavou, ze ho ukoncim uplne, ale to by mi uz asi chybelo. Takze zatim provoz omezim, doufam, ze to je jenom na prechodnou dobu. Neco jako "obcasnik", ale pod tim slovem mi to prijde jako napsat tak jednou za tyden az dva a to zase az tak omezit nechci, takze to bude zatim takovy "castejsi obcasnik" :-)
A doufam, ze rychle zase prijde doba, ze budu psat kazdy den.
Momentalne nestiham a vecer mne vylozene nervuje, ze namam napsany blog, na foceni cas take vubec neni, takze fotky jsou posledni dobou opravdu jenom dokumentacni. Moc me i stve, ze nestiham cist ostatni a obcas napsat nejaky komentar, ... opravdu me to posledni dny vzdy vecer drtilo a myslim, ze blog ma delat radost a ne to, jak to momentalne citim ja.
... dneska jsem si na poste vyzvedla muj dodatecny darek k narozeninam, novy objektiv, tak to bude mozna lepsi s focenim :-)))



... dneska jsme navstivily se skolkou Wildpark, takova mensi zoo ...



... a jeste jedno info od nas, ... vcera tady byl nejaky "delnas" se podivat na ty diry v loznici po tom odstranenem drevenem tramu a v utery prijde zadelat tu diru u stropu, ... podlahu ale asi jeste delat nebude, ... nemam slov

5 komentářů:

  1. Teta, tak ti dík za zapojení do hry :-). Opět jsem ošidila pravidla a dala jednu vzpomínkovou... Tak se podívej, jaké mini mimi jsme měly :-). Nenynka byla v té době ještě menší... S občasníkem souhlasím a doufám, že budeš vkládat často :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. Budu se těšit. Hlavně nevynech reportáže o německé tchýni, to mně baví :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem to musela omezit-nestíhám, ale baví mě to a když mám čas- už sedím a píšu-třeba po půlnoci. Budu se těšit a doufat, že pauzy nebudou dlouhé.
    Fotky té sovy jsou úžasné. jak tohle někdo dokáže??? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Katko,
    já budu ráda i za občasník.Hodně zdaru při té spoustě práce co jistě máš a piš,úplně nás neodstřihni od sebe,vás,ju :o)!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Holky diky, ... budu se snazit psat a fotit co nejvice.
    A Aranelko, ted me napadlo, ze posledni telefonat s tchyni jsem ani nenapsala, ... tak to hned zitra napravim ,... se budes asi zase bavit :-)))

    OdpovědětVymazat