neděle 2. května 2010

44. Den

NEDELE, ... Rocky je doma ...



... nestal se opravdu potravou sousedovic hadu :-)

Dneska jsem se rano nejak brzo probudila. Tak jsem radsi hned vstala, protoze kdybych jeste usnula, tak bych asi vylezla az k obedu. Protoze jsem musela jeste do prace, tak jsem sla hned rano, bylo totiz naplanovane grilovani u Tiny a potom, ze pujdeme vsichni do mesta, bylo dnes vsude otevreno v obchodech.

Pred 12tou hodinou jsem chtela zavrit pizzerku a najednou strasna rana. Podivam se ven a primo u dveri, kde stalo nase auto, bouracka. Celne se srazily dve auta, ... hned jsem vylitla ven, zahrala si na Kelisku a take jsem se chtela podivat, jestli je nase auto cele. To bylo, ale ty dve auta jsou totalky. Vylezl jeden ridic a druhy zaradil spatecku a chtel ujet, ... za nim ale uz stalo auto a tak to malem napral jeste do nej. Zacala se tvorit pekna kolona aut, do toho autobus a tak ten ridic, chtel odjet na stranu a ten druhy zase zaradil jednicku a chtel opet odjet. Bylo to jako ve filmu. Nikomu se nic nestalo, jenom jsou dva uplne nove Medaci zrusene. Po nejake dobe vylezl i ridic, ktery chtel za kazdou cenu odjet, to uz ale bylo okolo asi 30 lidi, protoze vedle pizzerky je sazkova kancelar, takze vsichni vybehli ven. Kdyz vylezl ridic polske narodnosti, nemohl ani stat, zacal se motat a rvat, ze on auto neridil (pritom byl v aute sam) :-) Opet nasedl do auta a chtel odjet. Tak mu jeden chlapek otvrel dvere u spolujezdce, vypnul motor a vzal mu klice od auta. Nez prijela Policie, tak si sednul Pan ridic k nam na schod u pizzerky, vyndal si z tasky nejakou placatici a chtel se jeste napit. V tom prijeli pani zakona, vyslechli si od vsech tech lidi, co se stalo a sli k ridici polske narodnosti. Na otazku, kde ma ridicak a technicak od auta odpovedel : " Ja jsem neridil, ridila manzelka". " A kde je manzelka?" "Ta je doma" :-)))

Myslim, ze Pan ridic stravil odpoledne na zachytce a stale ceka, nez bude strizlivy. Zapsali si mne jako svedka, skocila jsem do auta a odjela k Tine.



... ugrilovali jsme si masicko a vyrazili do obchodaku. Tam to bylo asi jako pred Vanoci, ... mozna ani pred Vanoci neni tolik lidi v obchodech. Takze Fernando asi po 10 min odesel domu, nema se jeste zdrzovat tam, kde je vic lidi a tady jich bylo vic nez dost ...

4 komentáře:

  1. Jůůů, to jsem ráda, že Rocky žije :-))). Koukám, jak vám vyrostl! Daří se mu dobře...

    A to musel být dobrej blázen :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. Rocky je už macek a krásně pozuje při focení :o)
    Hele já myslím, že v naši zemi by se ta bouračka zpochybnila, hledala by se manželka, řidič by řekl, že se napil až po té ráně páč měl vstek, no a nakonec by ten druhý "nevinný" musel zaplatit socialně slabšímu polskému kreténovi za urážku a tak.

    OdpovědětVymazat
  3. To by jeden nevěřil. To je ale jako naši politici, také jedou nalití a pak tvrdí, že popíjeli Mattoni:-)

    OdpovědětVymazat