úterý 11. ledna 2011

UTERY, ... Scharlach, aneb policajti s baterkama ...





... noc nebyla nic moc, ... Nenynka se budila, povidala ze spani a brecela, ze ji boli v krku. Rano jsem zavolala Popelce a do skolky, ze prijdu asi o par minut pozdeji. Neny jsem predala Popelce pred ordinaci a jela jsem do prace. Svagrova chodi s jejima detma ke stejnemu dr. takze ho take zna a vim, ze ona se na vse vypta, tak jsem byla klidna. Asi za pul hodiny mi volala Neny a hlasila: "Mamiii, ich habe Scharlach(spala)". No, az tak prekvapena jsem nebyla, spis jsem to cekala. Ve skolce ji ma uz 5 deti.
V poledne jsem Neny vyzvedla a jely jsme domu a Nenynka supajdila hned k nam do postele. Nebylo ji vubec dobre, pri kazdem polknuti ji to bolelo, cely den nic nejedla. Vecer se ji udelalo lepe, mela uz hlad, tak jsem udelala jidlo a trosku se najedla a najednou se rozpovidala a zacala vse Alexovi vysvetlovat:
"Tatiii, pan dr. rikal, ze dostanu ten sirup(ATB) a bude mi zase dobre"
"To vis Nenynko, ze budes zase zdrava"
"Tati, a pan dr. rikal, ze mam v krku ted policajty a ty nici vsechny ty bakterie"
"No, jasne, ty policajti tam ted mlati vsechny ty potvurky a az je umlati, tak budes zase zdrava"
" A tati, ted uz je vecer a je tam v krku tma. Jak to ti policajti delaji? Vzdyt prece nic nevidi, to behaji s baterkama?"



... a tak ted jenom doufam, ze bude klidna noc a policajti s baterkama vyhraji bitvu nad potvurkama v krku :-)

2 komentáře:

  1. Držím palce, aby bylo Nenynce co nejdřív dobře!!! Broučín!

    A musím moc pochválit byteček, krásně jste si to udělali!!! Tak ať v něm zažíváte jen a jen šťastné dny!!!

    OdpovědětVymazat
  2. NO toje luxusní,jak ty děti mají tu svou logiku..neny přeju samé šikovné policajty!

    OdpovědětVymazat