neděle 30. ledna 2011

NEDELE, ... hlavu mam jako patraci balon ...


... a vubec nic opet nestiham, ... byl narocny vikend a plno prace, ktera na me ceka. Nejak mam pocit, ze bych potrebovala, aby den mel 40 hodin a tyden 10 dni :-)






V sobotu jsem byla rano v praci, kdyz jsem prijela, zacala jsem varit a Alex jel s Neny na posledni hodinu anglictiny. Dokoncila ted druhy rok a dostala certifikat, ... dal ale pokracovat nebude, opravdu ty nase terminy nestihame a v lete zacina skola a tak ji nechci motat hlavu.





Ja jsem se pustila do bramboroveho salatu a holandskych rizku, ... kdyz jsem byla hotova, vyrazili jsme smer skolka, kde byl "Multi-kulti" fest a kazda rodina musela uvarit neco z jejich statu. Takze bylo ve skolce opravdu hodne ruzneho jidla. Nenynka mela vystoupeni s baletem a ja musela cely fest fotit, takze me tady ceka pekna hromada fotek na upravu, vytisteni a laminovani.





A dnes, protoze nemam opravdu co delat, tak jsem se jeste pustila do zkousek na rozhodciho a dopledne zacalo skoleni, neprve teorie a odpoledne praxe. Pristi nedeli pokracovani, ... takze se musim jeste ucit :-( A za 3 tydny zacinam delat skoleni na trenera, coz je na 6 celych vikendu a opravdu hodne uceni k tomu.





... a tak tady mam takove prace, ze opravdu nevim, kde zacit. Do toho mame jeste ted v unoru ve skolce 2 dny skoleni a zaverecnou zkousku, takze tam se take musim ucit a filmovat ve skolce deti k nasemu projektu.



Takze opravdu nevim, kudy kam, to nemluvim o uklidu doma, hromade pradla na vyzehleni a jeste zacinam mit nervy z toho, ze porad nemame uplne hotovou nasi "domaci kancelar" a tak se mi tady tezce hromadi papiry na zalozeni a prebrani, ... a vse brzdi to, ze potrebujeme nejaky regal na sanony, no a potom ta nechut do teto prace :-)



PS : A uplne bych zapomnela napsat, ze od patku jsem opet spojena s celym svetem, ... pripojili nam pevnou linku a net, ... takze tleskejte prosim, podarilo se po 13ti tydnech !!!

1 komentář: