středa 5. ledna 2011

STREDA, ... barvicky ...




Ja mela dnes jeste dovolenou a tak Alex odvezl Neny do skolky a ja se doma pustila do velkeho uklidu loznice, ... vyhazela jsem veskere obleceni ze skrine, vydrbala skrin a protridila obleceni. Umyla okno, vyprala zaclonu, ktera byla nova a divne trcela :-) Prevlekla povleceni , vytrela a vydrbala dvere a ram. Takze loznice je hotova komplet i s vygruntovanim. Clovek by nerekl, ale ta jena mistnost mi zabrala skoro cely den
Odpoledne vyzved Alex Nenynku a jeli domu a ja uz venku na ne cekala a jeli jsme na urad se prihlasit. Uz dlouho jsem se nesetkala s tak ochotnou a usmevavou pani na urade a to bylo 18,10 hodin


... a kdyz jsme prijeli domu, premluvila me Neny, ze chce jeste malovat "barvickama", jak ona rika :-)

3 komentáře:

  1. Kde bereš tu energii ? Protřídit skříně to zabere čas náhodou

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko nevim, ale uz dochazi :-)
    Ale je tu neco, co me tesi, ... zhubla jsem u toho stehovani 4 kg a ani jsem nemusela drzet dietu. Ale jeste 4 bych chtela dat dolu,... ze bych se zase prestehovala? ;-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ježíš..tebe nebude ani vidět:-)))

    OdpovědětVymazat