pondělí 17. ledna 2011

PONDELI, ..."Maminko, nerikej ale ...


... ve skolce panim ucitelkam, ze jsem se ostrihala, prosim". Takto hucela dnes rano Nenynka v aute cestou do skolky. Tak jsem ji rekla, ze to stejne vsichni uvidi. A ona na to: "Oni si budou asi myslet, ze jsem byla u kadernice". Tak jsem se musela od srdce zasmat a ptala jsem se ji, ktera ze to kadernice tak krasne striha :-)
Pred skolkou si nasadila kapucu na hlavu a kdyz vesla do dveri, rikala ji pani reditelka: "Ahoj Nancy, ty jsi take dnes jeste ospala, vid?" Tak jsem ji potichu rekla, ze neni ospala, ze si schovava jeji krasne ostrihanou ofinku, ale ze nesmi vedet, ze jsem to rekla.
Sundala si bundu a boty a sla si stoupnout pred zrcadlo a zacala si upravovat jeji ofinku, aby to jako nebylo videt :-) Myslim, ze je ted ponaucena.
To same bylo na gymnastice.
Jinak jsem se dnes opet byla ptat, kdy jako hodlaji zapojit tu pevnou linku a pry stale nemaji odpoved od Telekomu. Mluvila jsem s par lidma, co jsou u Telekomu a maji od nich novy telefon a vsichni nadavaji, ... takze kdyz nejsou spokojeni zakaznici Telekomu a maji tak douhe cekaci doby, tak uz mi je jasne, ze o zakaznici od jine spolecnosti je netizi vubec. No, treba se nekdy dockame. Pry musime cekat jeste 3 tydny a pokud se neozvou, bude smlouva zrusena. Pripadam si jako v Cechach za komunistu, kdy jsme cekali, nebo spis nasi, na pevnou linku 10 let. A ja si najivne myslela, ze jsem v jine dobe a jine zemi :-)

1 komentář:

  1. Tak dcerka má podobnou ofinu už podruhé. Když byla malá, tak ji ofinu ostříhala její starší sestra a nedávno si ji v 10 letech ostříhala sama...Prý nechce mít ofinu. Chvíli jsem z ní páčila, proč to udělala - prý kamarádka ofinu nemá, tak ani ona...No a Šárka si myslela, že si ji musí ustřihnout, nevěděla, že stačí vlásky nechat dorůst a sepnout dozadu do culíku...

    OdpovědětVymazat