neděle 16. ledna 2011

NEDELE, ... "Az prijdes domu, tak se hlavne nerozciluj..." ...





... znelo, kdyz jsem zvedla dopoledne v praci mobil. "Bud v klidu a nenadavej, ja uz jsem ji vynadal dost a ona se boji, ze za chvilku prijdes a budes nadavat". Nejdrive jsem vubec nechapala, co se deje, tak jsem se zeptala, co se stalo, o cem to Alex mluvi. A tak zacal tak opatrne, ze se Nenynka boji a breci, ze az prijdu domu, ze budu nadavat. Opet jsem se ptala PROC? A pak to z neho vylezlo. Nase dite ma asi malo hracek a tak se nudi a tak si ostrihala ofinu. Nikdy jsem ji ofinu nestrihala, nosi, vlastne nosila to vzdy dozadu a mela stejne dlouhe jako vlasy vzadu. Ted uz nema.
Prisla jsem domu a doma nikdo. Tak jsem volala, kde jsou. Venku a Neny pry nechce jit domu, kdyz uz jsem ted doma ja. Alex rikal, ze se opravdu bala jit domu. Kdyz prisla, ja jsem se smala a ona zacala brecet a nechtela si sundat cepici a schovavala se. Tak jsem ji jenom rekla, ze je trdlo a ze to jsou jeji vlasky a ze ONA porad rika, ze je chce mit dlouhe.


Potom sel Alex s Neny jeste koupit housky a kdyz se vratili, tak ze potrebuji rychle nejakou krabicku. Opet jsem nechapala, co se zase deje a tak Neny zacala, ze je venku netopyr a ze ho musi vzit domu a starat se o nej. Tak jsem jenom podotkla, ze ted mame sice velky byt, ale ze to neznamena, ze doma musime mit uplne vsechno :-)
Netopyra prinesli domu, dali ho na Rockyho podestylku do krabice, zabalili jsme ji do deky, aby mel teplo a tmu a sedli jsme k netu a hledali, co mame delat. Docetli jsme se, ze teplo je spatne, ze potrebuje tak 10 stupnu a piti. Takze jsme ho dali od topeni pryc a dali jsme mu vodu. Nenynka mu davala strikackou do pusinky po kapkach vodu a netopyr se hybal a vrtel a pil tu vodu. Na netu je napsano, ze pokud se najde, ma se vecer zase dat v krabici na misto, kde se nasel a tak jsme to tak chteli udelat. Jeste 2x jsme mu dali vodu. K veceru, kdyz jsme mu zase chteli dat vodu a podivat se na neho, tak uz byl mrtvy ...

3 komentáře:

  1. ;-) no, pěkný zástřih... ty než dorostou :-)) zas to nikdo nemá, je originál, no :-))..a o to možná šlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Netopýr by se Jendovi líbil...ofinka doroste.

    OdpovědětVymazat