čtvrtek 6. ledna 2011

CTVRTEK, ... Kinect ...




... nadelili jsme si s Alexem pod stromecek X-box a Kinect a dneska byl konecne klid a cas si poradne zahrat. Nenynka to uz masti jako profik a ja se tady u toho tezce zadychavala :-) Ale je to super a myslim, ze zitra me bude bolet kazdy sval na tele.




Jinak dovolena mi skoncila, myslela jsem, ze to jeste protahnu do konce tydne, ale ve skolce jsou v nasi tride 4 ucitelky nemocne, takze jsem to dnes musela zachranovat ja.
Odpoledne jsme predali nas stary byt, je vse v poradku, zadna zavada, tak jsem rada a musim se priznat, ze se mi ani nestyska. Proste jsem se do naseho noveho bytecku zamilovala, jsem rada, ze mame dostatek mista a Nenynka je v tom jejim "kralovstvi" take spokojena. Spi uz sama nahore v jeji loznici celou noc. A take jsem rada, ze se pomalu dostavame do normalu, ty dny jsou uz o hodne klidnejsi, i kdyz tady mame jeste trosku prace na dodelani, ale to me uz netlaci. V podstate je vse hotove, jenom ta nase jedna mistnost, kde je kancelar, zehleni a Alexovo trenovani, tak ta neni uplne porovnana, jeste tam stoji 2 krabice, ale to jsou jenom "kancelarske veci". Do toho se mi vubec nechce a tak to nejak oddaluji :-)
A pro Andy pridavam odkaz :-) http://www.xbox.com/cs-CZ/kinect/

2 komentáře:

  1. Sice nevím,co to je,ale neny vypadá naprosto zaujatě:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dobře, že je vše hotové a v novém bytečku se líbí:-) Nastává čas klidu a pohody:-)

    OdpovědětVymazat