čtvrtek 25. března 2010

6. Den

CTVRTEK, ... nezklamali ...




... dnes jsem odvezla Neny rano do skolky a jela jsem do pizzerky. Odpoledne jsem mela dnes volno, skolka dnes zavirala ve 13 hodin. Nenynku vyzvednul dneska tatinek od Alae a holky si hraly u nich cele odpoledne.
Ve 14 hodin prisli kluci nemecky vymnenit ten tram do loznice. Vcera vecer musel Alex slozit nasi postel, aby meli misto na praci. Panove se pustili do prace, ... tram prerizli asi v polovine, vyndali spodni cas a potom ho vyrvali ze zdi u stropu. Potom se me zeptali, jestli vubec tam chceme novy tram, ze pry by se tam vubec davat nemusel, ze to neni nosny tram. Tak jsem jim rekla, ze pokud tam byt nemusi, budu radsi, kdyz tam nebude. Chlapaci se zaradovali a zacali balit svych pet fidlatek. Ja nechapala. Zeptala jsem se, co bude jako dal a oni, ze je to vsechno. Z hluboka jsem se nadychla a zeptala se, co jako bude s tou dirou v podlaze a s tou dirou u stropu. "Pani, na to jsme si nevzali zadne veci". Cela akce trvala 5 minut. Takze zitra bude volat Alex na bytak. Nemam silu na to, ze bude zase za nekolik tydnu jiny termin a nekdo prijde zadelat ty diry a opet budeme muset skladat postel a stehovat pul loznice.

... takze panackove odkraceli a nase loznice vypada ted takto ...




... takze jsem mela cele odpoledne volne. No, jsem si teda myslela :-) Zavolal Alex a hned jsem mela ukol. Rikal, at dojedu koupit Neny nove kolo, co mela slibene dodatecne k narozeninam. Jedno zamluvil, tak jsem pro neho jela. Jeste jsem doma vyzehlila kos pradla a vydala se na cestu. Kolo jsem koupila a jela jsem vyzvednout Nenynku. Domu jsme prijely pred sedmou hodinou a Neny chtela jeste na kolo, ... jasne, musela to nove vyzkouset. Tak jsme vzaly Taylu a sly vencit a Nenynka jezdila na kole. Problem, ze je kolo vetsi, nebyl zadny, ... naskocila na kolo a litala jako drak

5 komentářů:

  1. Kdepak pustit si řemeslníky za práh bytu...pohroma!! Tak ať tam ty díry nemáte nafurt :-)
    Kolo je dárek nad dárky- u nás z něj byla radost veliká!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wlcice, ... nastesti remeslniky skoro vubec nepotrebujeme, Alex ma zlate rucicky a udela skoro vsechno. Ale tady to neslo, protoze to byl zasah do "baraku". Ale chce se zitra domluvit, ze ty diry zadela sam, at mu to zaplati, ... musi polozit nove parkety, zadelat diru ve zdi, vytapetovat a vymalovat ...
    A pravda, pravda, ... kolo je super darek

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tak i v německu řáděj nemehla :o(
    Asi by to bylo nejlepší, když je Alex tak šikovný protože riskovat další takovou návštěvu německých řemeslníků by bylo příliš

    OdpovědětVymazat
  4. No..tak říše německá mě vážně někdy překvapuje....myslele jsem, že jsou akurátní...

    OdpovědětVymazat
  5. Také žasnu, myslela jsem si, že to je jen česká specialita. Ale zřejmě řemeslník jako řemeslník. Tak ať ta díra zmizí ještě letos:-)
    A kolo je super, zvlášť teď, když už je hezky:-)

    OdpovědětVymazat