úterý 23. března 2010

4. Den

UTERY, ... nas mysak Rocky ...


... dnes rano se mi ale vubec nechtelo vstavat, Neny na tom byla stejene. Uklidnovalo me a pohanelo snad jenom to, ze dnes koncim ve 14 hodin a tak stihnu neco i udelat doma


... v praci jsem zustala o hodinu a pul dele, protoze chci nadelat ten ctvrtek, kdy skolka zavira po obede. A tak jsem si sedla do kancelare a delala fotky, tiskla a laminovala.


... odpoledne sla Neny s Alexem na koleckove brusle, ja trosku poklidila a hlavne jsem se snazila vyfotit Rockyho(musim poslat fotky pani chovatelce). Uffff. To je proste nad lidske sily. Neposedi, porad lita a nebo strka cumak do objektivu.
Jinak miluje parmazan a rajcatka a my jsme moc radi, ze ho mame, ... vubec jsem necekala, kolik legrajdy s nim bude. Gabco dikyyy




5 komentářů:

  1. Je úžasnej! Už si ani nepamatuji, že i ti naši byli takoví neposedové :-)...

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásnej tem myšák jeden :o) První fotka je krásná. Já bych mu dala pruhované triko :o)

    OdpovědětVymazat
  3. tak je to fešák, to se musí nechat:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mužova,Míšova sestřenka měla tyhle myšáky taky a co si vzpomínám tak byli stejní neposedové co ten váš :-) .

    OdpovědětVymazat