pondělí 22. března 2010

3. Den

PONDELI, ... se mi ulevilo ...




... dnes byl opet hekticky den, ale ted uz bude snad trosku klidnejsi tyden. Zitra mam "jenom kratky den" a ve ctvrtek mame ve skolce otevreno jenom do 13ti hodin, takze mam take odpoledne volne


... dopoledne jsem byla v pizzerce a potom jsem odjela do skolky. Dnes byl trosku chaoticky den, onemocnenly dve pani ucitelky a pani z kuchyne tam take nebyla, takze se zaskakovalo, kde to jenom slo.







Kdyz jsem mela konecnou v praci, vydaly jsme se s Neny smer detsky dr. na petiletou prohlidku. Alex na nas uz cekal pred ordinaci. Dite mame temer "tabulkove" :-) Na pet let je na cm o malinko mensi, ale na pomer kg a cm je presne podle grafu. Ma 17kg a 107cm. Pan dr ji pochvalil, umi vse, co by umet mela, rikal, ze je videt, za rada maluje a striha (coz je pravda). Srdicko ma take v poradku, coz se mi ulevilo. A za "odmenu" dostala Nenynka vcelicku, druhou davku nestovic.
...domu jsme prisli v osm vecer, mam vseho dnes plne kecky, ... Neny sla hned spat a ja se ulozila na sedcacku a uz se dnes nezvednu :-)

6 komentářů:

  1. Nevím proč, ale miluju pastelky, nafocené i opravdické. Prostě se mi děsně líbí, ačkoli vůbec neumím malovat :-)Krásné fotky (jako vždy) a ještě tabulkové dítě...já snad začnu na stará kolena závidět ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. pastelky..na ty se srdce úplně směje:-) a nám onemocnět dvě účui akuchta, můžeme se jít klouzat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teeeeda, koukám v novém kabátku ;o) Máš to tu krásné a dnešní fotky jsou přímo fantastické...

    OdpovědětVymazat
  4. Pastelková malířka co mám ráda http://www.pastelky.cz/
    a ty tvoje fotky jsou krásné

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky!!! A také bych si přála mít jendou "tabulkové" dítě :-). My jsme stále pod tabulkou :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Ty pastelky jsou jak z uměleckého katalogu. Krásné.

    OdpovědětVymazat