středa 24. března 2010

5. Den

STREDA, ... zatim dobre zpravy ...


... dnes jsem mela dlouhy den ve skolce. Pocasi bylo krasne a tak jsme byly s detma cely den venku. Vylezly jsme v 9 hodin rano a kdyz jsem ve 4 hodiny odpoledne odchazela, porad byly deti venku. Krom obeda. Ale i snidane byla venku.


... Vzala jsem si skupinku deti a slo se malovat.


... a potom prisel cas na sazeni kyticek ...







... po obede me zastavila reditelka a rikala, ze uz mi pripravuje dalsi prodlouzeni smlouvy. Tentokrat to pise do konce cervence. Tak jsem se zaradovala. Potom mi rikala, ze to vypada, ze pani ucitlka, za kterou ted pracuji, ze uz asi vubec neprijde. A tak pry si to mam rozmyslet s tou skolou. Domluvily jsme se, ze v pondeli, az bude v praci kolegyne, ktera ted tu skolu uz dela, ze se ji na vse optam a zacnu asi jednat. Tak jsem zvedava, jak vsechno dopadne. Snad budou mit od zari jedno misto jeste volne a ja se zacnu ucit. No, na to se az tak netesim :-))) ...


5 komentářů:

  1. Ta vaše školka nemá chybu! A moc ti přeju, že tam můžeš pracovat! Studium je výzva... Já bych do toho šla!

    OdpovědětVymazat
  2. Držím pěsti ! A studium? no už to není tak jak to bývalo, že stačilo udělat jednu školu, člověk se musí vzdělávat nějak průbežně životem no

    OdpovědětVymazat
  3. moc se mi líbí, že můžete být celý den s dětmi venku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Katko,tak pokud bude místo ve škole hurááá do toho :-) .To dáš a zvládneš :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Viditelně jde o super školku, venkovní dílna nemá chybu. Gratuluji k prodloužení smlouvy. A studium? No, je to těžké, ale asi je to i osvěžující zkusit si takovou cestu proti proudu času a zase studovat. Každopádně držím palce:-)

    OdpovědětVymazat