neděle 21. března 2010

2. Den

NEDELE, ... u Ruby ...




... tak jsem dneska mela probuzeni prvnim tulipanem, ktery jsem letos dostala. Alex sel s Neny vencit, nechali me jeste vyspat a prinesli mi tulipan, ... a jako kazdou nedeli, snidane byla uz hotova ...


... vsichni jsme se pripravili a ja jsem sla do prace a Alex s Nenynkou k Tine. Mela tam pro Alexe trochu prace, ... prohodil jim na auto letni gumy a s necim pomohl na zahrade. Nenynka byla s Alicii a Carlosem jezdit na koleckovych bruslich. Presne receno, sla se to ucit. Vcera trenovala uz vecer doma :-)




... a odpoledne me vyzvedli v praci a jeli jsme ke kamosce se podivat na stenatko, co jsme jim privezli. Ruby trosicku vyrostla za ty dva tydny, ale porad je to malinke hrave stenatko.


Ja jsem ted dodelala fotky do skolky a musim jit pripravit veci na zitra. Bude opet narocny den, dve sichty a potom v 17 hodin ma Neny petiletou prohlidku, takze domu prijedeme zase az vecer. Jooo a jeste musim ted alespon neco vyzehlit ...

8 komentářů:

  1. Krásná kytička a štěňátko je miloučké :o)

    OdpovědětVymazat
  2. S jarem krásná jarní květina, to je hezké. Kolečkové brusle jsou taky fajn, to už je prostě jaro se vším všudy. A ten psík, ten je úžasný, moc, moc se mi líbí.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, lepsi pejsek jak nas mysak Rocky nebo treba hadi, co? :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný tulipán. Jeho barvy mě nabíjejí energií.

    OdpovědětVymazat
  5. V neděli bych taky chtěla snídani..ale stejně by mi bylo řečeno, že nikdy nesnídám:-)

    OdpovědětVymazat