pondělí 29. března 2010

10. Den

PONDELI, ... ja a boty ...
... tak po vcerejsim volnu jsem dnes nabehla zase na dve sichty. Rano jsem odvezla Neny do skolky a jela jsem do pizzerky. Potom jsem jela do skolky a odpoledne jsme jely s Neny domu . Alex zrovna take prijel, tak jsme vyrazili do mesta, protoze jsem potrebovala boty pro Neny do skolky, ktere ji tam necham, aby je mela na zadradu.
Zasla jsem jako vzdy do meho oblibeneho buticku a nemohla jsem se odtrhnout. Ta tam ma zase takove krasne botky. Ja jsem proste nemocna na boty :-) Tak jsme koupili boty do skolky, ... chtela jsem kvalitni boty, i kdyz je tam znici, ale jsou opravdu hodne venku a ty boty ma na noze skoro cely den.
Potom se zamilovala do techto balerinek a moc je chtela.
A nakonec jsme ji vazali jeste ty hvezdickate conversky, aby mela k dzinam

4 komentáře:

  1. Taky trpím na botičky. Vyřádim se pozítří s Miší, jen nevím zdali takové pěkné budou mít v Praze. Oboje jsou kouzelné a vůbec se nedivím, že jsi je koupila i když situace asi žádá trošku jiné :o)

    OdpovědětVymazat
  2. taky muzu boty, zejmena, kdyz jsou pro me :)))
    Nastesti Fíkove do vyberu jeste muzu mluvit..

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jste vybraly... já byla dnes v lovu na boty bohužel neúspěšná...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné..jen convrsky jsou ts paltemv našem školství nějak mimo moje možnosti:-) ale naděje je vždycky, že bude líp:-))

    OdpovědětVymazat