středa 31. března 2010

12. den

STREDA, ... unaveny den ...




... dneska rano jsem se probudila a uz jsem byla unavena, ... predstava, ze jsem az do pul pate v praci, byla strasna.
Dneska mely deticky ve skolce opravdu zabavu. Hned rano zacali bourat tepelny komin naproti nasi skolkove zahrade. Deti sedely cele dopoledne u okna a koukaly, jak padaji kusy kominu.





... odpoledne byly deti venku, tak jsme se sly podivat na zadni zahradu, co dela Fritz. Fritz je veverka, ktera ma jeji bytecek u nas ve skolce na zahrade. Fritzi je trosku hyperaktivni veverka, takze ho vyfotit tak, aby vubec bylo videt, ze to je veverka, to bylo neco.



Alex nas v pul pate vyzvednul ve skolce a jeli jsme vsichni domu. Potom sel s Neny na koleckove brusle a musim tu nasi berusku pochvalit, uz jezdi sama a jde ji to ...

5 komentářů:

  1. Fritz je ale moc pěkná veveruška!!! Krása!

    A Nenynce gratuluju ke korčularským úspěchům!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Děti koukali na konec starých časů, poučné. Veverka je krásná, fotka s židlí skvělá a Neny až přijedeš do Prahy musíš mi to ukázat :o) mně chybí odvaha ach jo

    OdpovědětVymazat
  3. Včera byl asi takový unavený den, také jsem se sotva ploužila. Moji kolegyni jednou veverka v parku kousla. Měla z toho docela anabázi- nejdřív to vůbec vysvětlit, potom po doktorech, jestli nemá vzteklinu a pak ty vtipy o tom, že je kousnutá veverkou. Chtěla ji jen ukázat dceři v kočárku, natáhla prst a už to bylo. Veverka bojovnice. Vždycky mi to naskočí,když je zmínka o veverkách, i když Fritz je krásný a jistě mírumilovný. A Nenynce také blahopřeji k bruslení, je to moc fajn sport a teď na jaře úplně ideální:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky!! Gratuluju k ukončení první 365ky a zase budu chodit nakukovat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No tak alespoń byl od dětí klid, ne?:-) Fricek je pěkná veverka

    OdpovědětVymazat