úterý 30. března 2010

11. Den

UTERY, ... Rocky ma nove 3+1 :-) ...



... tak jsem si dneska myslela, jaky to bude klidny den. Delala jsem jenom do 13 hodin. Po praci jsme s Neny zajely do chovatelskych potreb, ze koupime Rockymu novy domecek. Ten po kreckach se mi uz zdal, ze neni idealni. Koukala jsem na klece, zrovna tam byla jedna v akci a tak jsem se ptala, jestli by to slo. Byla o neco vetsi, nez nase. Pani prodavacka se zacala smat, ze to nejsou vubec klece na potkany, ale na krecka, ... ukazala mi klece na potkana a zacala jsem se smat ja. Rekla jsem ji, ze mame jednoho a ne dvacet. Tak pry to je na jednoho, ... pry potrebuje hodne mista a hodne hracek, aby mohl behat a zabavit se. Myslela jsem si sve a odesla jsem s tim, ze se podivam jinde.
Odjely jsme s Neny domu, dosly vyvencit Taylu a jely jsme do Frankfurtu. Musela jsem koupit neco do skolky a zrovna okolo jsou 3 obchody s chovatelskyma potrebama. Nejdrive jsem vsechno prosla a vsude mi rekli to same, ... ukazali mi klece na potkana a ja mela pocit, ze by tam mela dost mista i opice.
S Alexem jsem se sesla u svagrove, najedli jsme se a vyrazili znovu do toho opravdu velkeho obchodu, ... kde se dalo vybrat. Neny uz unavena zacala hlasit, ze ten papousek je pekny a ze umi mluvit a ze by ho chtela. Usmala jsem se a potom podivala na cenu, ... protocila jsem panenky, ... on ten ptak stal 5000 euro, ... a sly jsme dal :-)
Vybrali jsme klec a jeli domu. Doma jsme prestehovali Rockyho a ten se 2,5 hodiny nezastavil. Lital, skakal, houpal se, hledal zradlo a piti, ... od spoda nahoru a naopak a tak cely vecer, ... vylozene se mu nove 3+1 libi a ma ted co delat

3 komentáře:

  1. Katko, to houpací lehátko mu závidím, klukovi jednomu

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak to se kluk má:-) ?mohl by nám jeden pokojík půjčit..pro šárče

    OdpovědětVymazat