pondělí 4. října 2010

Ctvrtek - pondeli, ... mame smlouvu ...



Tak jsme v patek odvezli vecer Nenynku na gymnastiku a jeli jsme podepsat smlouvu na novy byt. Huraaaa, ... ted uz muzu klidne spat. Prece jenom jsem byla tech par dni trosku neklidna, vypoved na nas byt uz jsme dali a novou smlouvu jsme jeste nemeli.
Jooo a holky, nestraste mne s tim uklizenim velkeho bytu, ... take jsem nad tim hned premyslela, ale vidim to tak, ze sice budeme mit o 3 pokoje vice, ale nemame v planu kupovat nejak moc noveho nabytku, takze bude vsude plno mista, takze si to predstavuji tak, ze se vytre "cak-cak" :-))) Jenom jsem uz koupila novou postel a kdyz uz budeme mit tolik mista, tak jsme vzali dvoumetrovou, ... ted mame 1,60m a prece jenom, kdyz obcas prijde v noci Nenynka, tak se tam mackame vsichni.
Jinak dnes jsem opet odesla rano a vratila se domu az vecer. Dopoledne jsem byla v pizzerce, odpoledne ve skolce a pak hned s Nenynkou na trenink. Najist, vykoupat a dala jsem tu moji holcicku spat. Ja tady mam jeste hromadu prace, tak jdu neco delat, ... Alex ma ted tyden nocni, takze se moc neuvidime, tak jsem napalanovala, co vse udelam po vecerech ...

Žádné komentáře:

Okomentovat