pondělí 18. října 2010

PONDELI, ... ticho ...





... doma je takove divne ticho, coz neznam a nedela mi to vubec dobre, ... je mi smutno. Smutno po me berusce. Vcera vecer jsme se vratili z Prahy a Nenynka zustala u babicky a u dedy. V patek jsme ji odvezli, protoze ve skolce maji ted tyden prazdniny. Teda jenom deti, ja musim chodit do prace, mame skoleni.



V Praze jsme se v sobotu vecer zastavili u Gabci, byla jsem rada, ze jsem videla zase celou rodinku Kutaliku. Holky si pohraly a my jsme pokecali. V nedeli jsme se byli podivat na Kaju na zavodech, ... je to sikulka, ... je videt, ze si Gabca dava zalezet a snazi se ty "male drobecky" neco naucit.



A ja jsem dnes po skoleni doma vybalila vse, co jsme privezli, pustila pracku, poklidila a vyzehlila. Ted jsem jeste vytiskla par fotek do skolky a pujdu si asi lehnout. Je to opradvu strasne divne, kdyz Neny neni doma, ...ale vim, ze se ma u nasich dobre, do telefonu mi rikala, ze ji babicka koupila 3 koniky, ... 2 male a jednoho velkeho, ... ze nam namalovala obrazek, ze mela parek v rohliku (coz tady neni) a maliny, ... a ze se na nas moc tesi a chtela by se mnou spinkat :-) A ja uz se tesim, az ji zase ve ctvrtek vecer poradne pomackam ...

1 komentář:

  1. Ono to uteče...odpočiń si, babičky musí mít taky nějakou radost:-)

    OdpovědětVymazat