neděle 31. října 2010

Nedele, ... hlasim ...






... jenom, ze zijeme.
Nenynka zvladla v pohode tyden u babicky a u dedy v Praze. Moc se na nas tesila, hned nam vypravela, co delala a kde vsude byla s babi a s dedou, ... jak byla v bludisti, jela lanovkou, byla v cirkuse, pekla s babickou buchtu, ...
V nedeli dopoledne jsme odjeli zase smer Rise Nemecka. Chtela jsem se zastavit jeste v Praze u Kutaliku, ale Kikca onemocnela, tak se navsteva zrusila.
V pondeli se Nenynka uz moc tesila na gymnastiku. Take mi rikala, ze o prazdninach u baicky "trenovala" doma :-) Trener je s ni moc spokojeny, rikal, ze na Mikulase uz pujde na nejake vystoupeni, neco nacvicuji.
Me boli posledni dobou pekne zada, mam asi skripnuty nejaky nerv, takze jsem se "setrila", ale dnes uz jsem musela vlitnout na uklid a zehleni, uz to neslo oddalovat. Alex byl s Neny v bazenu, tak jsem mela klid doma na uklid. Zaciname uz pomalu balit na stehovani, zatim jenom veci, co "nepotrebujeme kazdy den", ... tak se nam tady zacinaji pomalu hromadit krabice :-(

2 komentáře:

  1. Katko,to stěhování vám,zejména tobě vůbec nezávidim.Živě si pamatuju to svoje...Už nikdy:-).Těším se na referát s Neny závodů:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju, a´t te nic nebolí..něco ted o tom vím.-(

    OdpovědětVymazat