středa 8. prosince 2010

STREDA, ... " DDR "






... Alex byl dnes zase trosku delat v byte po praci a ja, kdyz jsem mela po praci, tak jsem jela koupit jeste tapety do dvou pokoju. Do naseho "pracovniho" a do pokoje pro navstevy. A protoze ja se "blazince" nebojim :-) , tak jsem koupila tyto 2 DDR tapety. Hlavne ta horni mi pripomina stare komunisticke filmy, kde meli v pokojich takove tapety, ... sice byly vetsinou oranzovo-hnede, nebo zeleno-hnede :-).
No, je to zase IN, tak jsem do nich skocila. Vim, ze se casem urcite okoukaji, ale jak ja se znam, tak casem dame jine. Stejne nebudu tapetovat celou zed.



Chtela jsem jeste dojet koupit nejake barvy k tem tapetam, ale zacalo snezit, tak jsme jely s Neny rovnou domu.
Ted jsem byla odhazet snih z auta, abych se rano neudrela a venku je to hruza. Je tam uz tak 20cm tech "bilych sracek". A kdyz koukam z okna, tak se silnicari moc nehoni, ... jsem zvedava na rano, jak to bude vypadat, protoze porad snezi. Tady u nas se takove mnozstvi opravdu nezna, uz pred rokem bylo na nas hodne snehu.
A to zitra dopoledne mame vse skolce skoleni, asi tam nejdrive rano zavolam, jestli vubec skoleni bude, protoze ta pani, co ma prednaset, tak to ma asi 40km od nas a tam je snehu urcite vic, nez tady. Po skoleni uz mam volno, tak jsem pocitala, ze pojedu do bytu neco delat, ale ted jsem se s Alexem domluvila, ze v tomto pocasi neeee

1 komentář:

  1. :-))DDR tapety je naprosto výstižné!! :-)
    No a s tím sněhem na silnicích...do háje...a nebo ještě dál! děsběs!!

    OdpovědětVymazat