pondělí 13. prosince 2010

PONDELI, ... " jeste 5x " ...




... Nenynky loznice je hotova ...



... ano, ... jeste 5x se vyspinkame a uz budeme v novem domecku, ... rikala dnes Nenynka.
Je mi te nasi berusky lito, a uz aby byla sobota a vse za nama. Chudak, posledni dny "vyrusta" jako dite ulice. Kazdou chvilku vyzaduje mazleni.
V sobotu jsme byli vsichni v byte a makali jsme. V nedeli zustal Alex s Neny doma a delali cukrovi a ja byla cely den uklizet, ... myt okna a vytirat podlahy, trosku poklidit. Ted jsme s Alexem pobalili skoro cely Neny pokojicek, postel ma rozlozenou a spinka ted uz u nas v loznici. Zitra v poledne pojedu zase do bytu neco udelat, Neny jde odpoledne k Alae si hrat a ja si ji tam vecer vyzvednu. Na stredu jsem si vzala dovolenou a Alex ma dovolenou ve ctvrtek a v patek.
... dnes jsem byla jeste v obchode, kde jsem delala smlouvu na nasi pevnou linku a net. Bylo mi divne, ze se jeste nikdo neozval, kdyz jsem davala zadost na prestehovani telefonu na 18.12. , ... a dnes jsem se dozvedela, ze na nas proste ZAPOMNELI !!! A tak jsem zvedava, kdy budeme mit v novem byte telefon a net. Jeste, ze mam moji cestovni flashku na net, takze net bude fungovat hned, i kdyz trosku pomaleji :-)

... nase loznice je uz take hotova ...



... okno v jidelne jsem si uz "vysperkovala" :-))) ...


...obyvak je take uz uklizeny a pripraveny ...



... a jestli si myslite, ze uz je uplne vse uklizene, tak jeste neniiii :-) ...

2 komentáře:

  1. Škoda, že jsi sem nedala fotky "předtím" a "potom". To by teprve všichni čučeli :-). Krása!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný..jen uklízet bych těch šest pokojů nechtěla:-)

    OdpovědětVymazat