pátek 9. července 2010

106. - 112. Den

SOBOTA - PATEK, ... zavody ...


... Alex na zavodech ..



... cil ...







... Markus ... IRONMAN Frankfurt 2010 ...




... Alex podporuje Markuse, kdy uz mel za sebou 3,8km plavani, 190km na kole a asi 32km behu a chtel to vzdat ... 38 stupnu a dusno a dusno ...




... Ja jsem dala fotaku dovolenou :-) Vsak on se zapoti, az budeme za necele 3 tydny na dovolene.
Opravdu nestiham nic, bud jsem v praci, nebo na koupalisti, nebo se potim u zehleni. Ale chteli jsme vsichni TEPLO, tak ho mame ...


Jinak jsem byla na kontrole u dr. Ta moc nadsena nebyla, tehotna nejsem, ale stale mam v brise tekutinu po te praskle cyste, tak mne poslala do nemocnice, at se tam na me podivaji. Prisla doktorka, nevedela, prisel doktor, nevedel, ... zavolali primare a ten take nevedel. Nakonec to zkonzultovali jeste telefonicky s moji doktorkou, co me do nemocnice poslala. Zatim se s operaci pocka, pokud nebudu mit nejake bolesti, ale jeste pred dovolenou mam prijit na kontrolu do nemocnice a potom se rozhodne. Tak ted jenom doufam, ze odjedu v klidu na dovcu a prinejhorsim domluvime operaci az po dovolene.


Ve skolce mi konci tento mesic smlouva a zatim nevim, jestli mi ji prodlouzi. Na meste je nova pani, co ma na starosti skolky a ta chce jenom "vystudovane ucitelky". Tak mi rikala nase reditelka, ze se ji pokusi premluvit, at me tam necha, ze si chci udelat tu skolu a k te potrebuji praxi. Takze jsem docela nervozni, protoze nevim, co bude. Vcera byla naposled v praci kamoska, ktera byla ve skolce 7 let, ale nema skolu a delat si ji nebude a konci ji take smlouva, takze si ted vzala dovolenou a smlouvu ji neprodlouzi. Vsechny nas to stve, sice nebyla vystudovana pani ucitelka, ale deti ji milovaly a praci delala lip, nez kdejaka vystudovana :-(


Takze to jsou asi nejduleziteji zpravy z naseho "bojiste", ... ja jsem prisla pred hodinou z pizzerky, zaskakuji za dovolenou a Alex hned odesel na noci. Az se rano vrati, odchazim ja hned zase do pizzerky, takze si opet Nenynku jenom predavame.


A jeste musim Neny pochvalit, odlozila kridelka a zacina plavat sama. Vsak ji Alex ted kazdy den honi, aby se uz naucila plavat. Dneska mi rikala do telefonu, ze skace sipku a sama uz doplave ke schudkum. Tak zitra to uvidim, az pujdeme vsichni na koupaliste



1 komentář:

  1. no jo..tak držím plce zdravotně i pracovně..máš pravdu, že vzdělání učitelku nedělá..ale ve školství to tak chodí.nějaký standard má být...Doufám, že budeš ta výjimka aže tě nechají pracovat, kdyřž tě t baví..

    neny gratuluju k plavání a alex s marjusem jsou cvoci:-) ale u chlapů je to hezký:-)

    OdpovědětVymazat