neděle 18. července 2010

121. - 122. Den

NEDELE, PONDELI, ... proste leto ...


... sice nebylo moc pocasi na koupaliste, ale Nenynka chtela jit, tak jsme po dopolednim desti odpoledne pripravili tasku a slo se. Ja jsem ale zustala u bazenu v tricku, byla mi zima i pobihat jenom v plavkach, ale ten nas vodnik ve vode radil stejne. Byla to ale parada, ... na celem koupalisti bylo 5 lidi + my tri.
Muzu uz pomalu napsat, ze Neny plave, ... ma sice jeji "zpusob" plavani, ktery obdivuje i sam plavcik :-) Nase Neny uplave par temp a kdyz uz nemuze, tak se potopi a plave pod vodou a tim si "odpocine", potom se vynori a plave dal. Plavcici nam rikali, ze je to dobry zpusob, ze jine dite, kdyz uz nemuze, tak jde pod vodu a zacne se topit. Nas vodnik to potapeni bere jako odpocinek


... a takto skace sipky, ... nejdrive si hodi do vody jeji potapeci krouzek, skoci sipku, sebere na dne krouzek a ja musim stat ve vode a rozkrocit a ona mi propluje mezi nohama ...



... s tatou na toboganu ...




... Dnes je pondeli a zase nam zacal novy tyden. Posledni pracovni pred dovolenou. Jeste presne tyden musime pracovat a pristi utery uz letime na dovcu. Jak ja se tesim, ... snad ani ne tak na to teplo a more ( tepla koupani mame za posledni mesic dost), ale na to, ze si snad odpocinu a poradne se vyspim.
A jeste dnes jsem ve skolce podepsala zadost, co mi napsala nase sefova na prodlouzeni smlouvy. Tentokrat na rok. Zitra rano ma nase sefova termin s jeji nadrizenou, tak snad bude moje smlouva prodlouzena. To bych si potom tu dovolenou opravdu v klidu uzila.
Zitra si musim zavolat do nemocnice a domluvit si termin na patek na kontrolu. Problemy zadne nemam, tak snad bude vse v poradku a operaci se vyhnu

4 komentáře:

  1. Mas krasny blogisek a to koupaliste?Krasne jsem se zasnila do dob kdy i ja jsem byla mala a vybrecela si ,ze chci na koupalko,ikdyz zrovna moc na koupani nebylo!Krasny den Romca

    OdpovědětVymazat
  2. zvedava otazka: mohu se zeptat, jak jsi ziskala praci v kindergarten. jake jsou pozadavky na tuto praci?

    OdpovědětVymazat
  3. ten anonym jsem byla ja. kdyz, tak prosim odpovez na mail. rinas44@web.de
    Jirina, Stuttgart

    OdpovědětVymazat