pátek 11. června 2010

82. - 83. - 84. Den

STREDA, CTVRTEK, PATEK, ... uz ani nevim ...


... co se za ty posledni dny delo.
Alex byl s Nenynkou v OPEL ZOO. Jela i Tina a Fernando a jejich deti. Uzili si to vsichni, pekne pocasi a Neny nadsena ze zviratek.


... sloni hovno malem umlatilo ptacky :-))) ...


... ve skolce, ... Neny s jejim "skoro manzelem" ...


... dneska jsem delala jenom do 12 hodin ve skolce, potom jsme jeli s Alexem na jahody na pole. Dnes jich tam bylo strasne moc, vsechny krasne cervene a sladoucke. Pocasi jim hodne pomohlo, hodne prselo a je teplo a slunicko, takze rostou opravdu jako z vody.
Odpoledne jsme vyzvedli Neny ve skolce a Alex s ni sel na koupaliste a ja jsem sla do mesta. Mam nejak malo letniho obleceni, tak jsem si koupila par kousku. Dneska jsem byla sobecka a myslela jenom na sebe :-)
Ted jsem si obarvila vlasy, vcera jsem si je nechala ostrihat.
Zitra jdeme na svatbu, tak uz Neny dnes hlasila, ze uz se jenom jednou musi vyspinkat, ... pocita uz asi tyden dny, kolikrat musi jeste spat :-)


2 komentáře:

  1. Hele dělat "jenom" 12 hodin ve školce to není málo. Já bych neustála.
    To sloní hovno je nebezpečný, až půjdu s vnučkou do té naši v Praze musím dávat pozor :oD

    OdpovědětVymazat
  2. Nadšení ze zvířátek je viditelné:-) Se slonem bych se tedy v této situaci (ostatně ani v jiné) potkat nechtěla. Chudáci ptáčci:-) pěknou svatbu přeji:-)

    OdpovědětVymazat