úterý 8. června 2010

79. - 80. - 81. Den

NEDELE, PONDELI, UTERY, ... opet nestiham ...




... vubec nic. Venku je krasne, snad to jedinne me tesi.
V nedeli jsem jela s Neny rano na pole na jahody, potom jsme udelaly spolu jahodove tiramisu a odkraceli jsme vsichni na koupaliste.
Odpoledne jsme se vratili, probehli vanou a jeli jsme ke znamym do Frankfurtu na grilovacku. Vratila jsem se tak nacpana, ze to bylo az nechutne :-)))



... V pondeli se mi vubec nechtelo vstavat, ... je az neskutecne, jak to slunicko zmaha. A uz jsme u toho, ... kdyz byla zima, chteli jsme leto, ... ted, kdyz je uz nar dni vic jak 30 stupnu, tak zase nadavame :-)))
Dopoledne jsme byla v pizzerce a potom ve skolce. K veceru jsme meli pohovor s Neny pani ucitelkou zase po roce. Moc Neny pochvalila, ale take se nam priznala, ze uz ji prokoukla a zjistila, ze ma take "svoji hlavicku", ... coz je ale i dobre



... A dneska byl docela hekticky den, ... dalsi z dnu, kdy jsme odesla rano v pul osme a vratila se domu v pul devate vecer. A to jsem mela dnes v praci kratkou. Nenynka byla se skolkou v ZOO, tak se nemohla dockat a vratila se plna zazitku.
Odpoledne jsem se sesla s Alexem u svagrove a jeli jsme se podivat na nove auticko. Dali jsme zkusebni jizdu. Pan prodavac nam rikal, ze pry tak pul hodiny si muzeme auto vyzkouset, ... ehmmm, ... jsem si tak rikala, kde by jsme pul hodiny jezdili, ... ale pozorrrr, ... trosku jsme zabloudili a tak jsme se vratili za vic, jak hodinu. Myslim, ze si pan prodavac uz myslel, ze se nevratime vubec :-)))



3 komentáře:

  1. Krásné fotky! Nenynce to sluší a máte tam u vás stejně zajímavé mraky!!! Gratuluji k autíčku! Ještě že jste se našli :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. Některé dny jsou delší než století:-) Ale zase stojí za to, tolik zážitků. To grilování vypadá velmi lákavě:-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak taky gratuluju..ty jsi, katy, nezmar

    OdpovědětVymazat