sobota 12. března 2011

SOBOTA, ... " 1. " ...



... tak jsem byla dnes od rana asi vic nervozni, nez kdyz jsem ja jako dite chodila na zavody. Nenynka mela dnes jeji prvni zavody. A ja mela take premieru, jako rozhodci. Takze zkousky jsem zvladla a dnes pred zavodem jsem dostala prukaz rozhodciho ( dodnes jsem nevedela, jestli jsem zkousky udelala )
Rano jsem sla do pizzerky a rychle jela domu, ... se vykoupat a pripravit vsechny veci pro me a pro Neny. V poledne jsme vyrazili, ... k hale jsme prijeli jeste asi o pul hodiny drive, ale uz tak tam byl docela frmol.
... Velika hala, Nenynka koukala jako Alenka v Risi divu. Postupne se zacaly hromadit deti a rodice a zacinal byt pekny hukot. Taky aby ne, bylo tam 650 zavodniku ...
... Nemam silu psat, jsem uplne vyrizena, bylo to narocne, takze fotodokumentace snad bude dostatecna. Kvalita nic moc, proste svetlo v telocvicne neni jako venku, do toho 2000 lidi a jeste vse fotil Alex :-)
Ale bylo to opravdu super, super organizace, suprova byla rozcvicka vsech 650 zavodniku najednou se super hudbou, ... az jsem mela husi kuzi. Zavodily rocniky nar. 2000 -2005.
... A co bylo nejbombovejsi? No prece, ze nase Nenynka vyhrala 1. misto (za rocnik 2005) !!! Nikdo jsme to necekal. Neny se me rano ptala, co bude, kdyz nevyhraje medaili. Tak jsem ji rekla, ze je to jeji prvni zavod a ze nemuze pocitat s tim, ze bude hned stat na stupinku vitezu. A ona nakonec stala. Ze jsem ja i Alex meli slzy v ocich, to je asi pochopitelne. Nenynka byla a je neuveritelne stastna. Byl moc i nas trener prekvapeny, rikal potom, ze pocital s tim, ze bude tak do prvni desitky, ale ze bude uplne nahore, tak s tim take nepocital. A take mel slzicku. Volal nam ted vecer jeste domu, jakou ma radost a ze mam poslat nejake fotky, ze chce napsat clanek do novin.
A Nenynka ted spinka u nas v loznici a na strope na lampe je povesena jeji prvni zlata medaile, ... chtela se na ni divat, nez usnula :-)


... ja a nas trener ...


... rozcvicka ...


... ja jako rozhodci ...







... nas oddil (jenom cast, ktera zavodila ) ...





... nase "ZLATICKO" ...


... s kamaradkou Laeticii, ktera byla v nasem oddilu, ted uz je ale na gymnasticke skole (veliky talent) ...


1 komentář:

  1. Katy, velká a velká gratulace..všem, Nenynce, Alexovi i tobě!

    OdpovědětVymazat